Tuesday, October 18, 2016

 8:42 PM         No comments


Assalamualaikum.

Saya lihat ramai ibu ibu muda yang ada anak kecil,kanak kanak lingkungan umur bayi hingga 6-8 tahun, menghidap asma.

Kadang kadang doktor belum sahkan lagi itu asma,cuma masalah anak anak ini ialah kalau demam dan selsema..sukar nak baik.

Berhingus je,kadang tersumbat hidung..ade jugak batuk batuk berterusan,nafas tersekat sekat.

Nak di wapkan ke muka macam petua petua orang dulu, ibu tak sampai hati dengar anak meraung raung..luluh hati..

Tapi ada juga yang memang dah disahkan menghidap asma.

Biasanya inisiatif si ibu ialah membawa anak mereka ke hospital untuk dapatkan rawatan sedut gas atau standby inhaler di rumah.

Tapi, sampai bila ia akan berakhir? Kerap berulang ke hospital,sayu dan tak sampai hati lihat anak menangis sesak nafas. Kadang muka sampai biru.

Berhabis duit,masa dan tenaga tak usah cerita. Apa sahaja yang bole dilakukan untuk bantu sembuhkan anak tersayang,ibu ayah akan buat sehabis baik.

Saya dulu macam tu juga. Kalau anak demam,hati memang risau..nafas dia laju semacam!

Sebab tu saya cuba ikhtiar dengan Minyak Herba Asmak ni..Alhamdulillah..membantu lancarkan pernafasan anak saya.

Ye lah,risau jugak. Kalau dibiarkan berterusan..bimbang melarat pula. Ikhtiar cara kampung ikhtiar jugak. Hospital pegi jugak. Tapi jika diizin Allah, memang nak tengok anak ni sembuh dari Asma,lelah,batuk,kahak dan selsema.

Minyak Herba Asmak alhamdulillah ada semua ciri tu..

Nak tanya ibu ibu,pernah ada pengalaman macam saya? Kalau ada,boleh tak tolong saya? Saya tolong anda untuk tahu cara rawatan berkesan dengan minyak ajaib ni.

Tolong taip "nak tahu"dan send :

Whatsapp 0142339501
Whatsapp 0142339501
Whatsapp 0142339501

Sekarang ya! Insya Allah saya ada masa untuk sembang dengan anda. :)

Kredit to:
#Minyak Herba Asmak
#teamminyakajaib





Reaksi:

0 ulasan:

Post a Comment

Google+ Followers

Google+ Badge

Popular Posts

Categories

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...